Organic & vegan

Hälsa, träning, veganska recept, yoga, löpning, ekologisk livsstil.

Bloggens syfte

Kategori: hälsa

Måste bara skriva här att den här bloggens syfte inte är att peta någon på näsan eller tillrättavisa, jag skriver den här bloggen för att dela med mig av mina tankar och min dedikation, men jag respekterar alla och jag dömer inte någon för att den äter kött eller inte tränar. Jag vill dela med mig av min glädje och inspiration för hälsosam mat och träning då jag själv är rätt så "nyfrälst" i det här livet. Det är en livsstil och nu kommer jag aldrig gå tillbaka till mitt "gamla liv" där jag åt vad jag trodde var en hälsosam vegetarisk diet men som jag vet idag inte var speciellt hälsosam och jag var också sjuk hela tiden i olika förkylningar, numera blir jag väldigt sällan sjuk. Jag vill inspirera alla att leva hälsosamt och jag vet att det tar tid och är en process, det går inte snabbt att bli vältränad, det går inte över en natt att ändra vanor. Jag har läst att det tar två månader att ändra en vana och efter det går det naturligt. Det kan vara bra att tänka på när det känns svårt att äta nyttigt hela tiden, men ju oftare du äter nyttigt och avstår det onyttiga valet, desto mindre kommer du vilja ha det.
Enjoy your life and make it the best!
J
 
 
 
"she turned her can´ts into cans and her dreams into plans"
Kommentera inlägget här: