Organic & vegan

Hälsa, träning, veganska recept, yoga, löpning, ekologisk livsstil.

Löpning + smoothie

Kategori: fitness, hälsa, träning, vegan

Idag insåg jag verkligen att jag inte är en människa som kan gå upp ur sängen och direkt gå ut på en löptur, jag måste ha minst en timme helst två på mig att vakna. De första två timmarna är jag i koma och känner mig nästan yr för att jag är så trött. Så bara att inse att jag måste äta och vakna innan jag kan träna. Tog mig iallafall ut på en ca 5 km lång löprunda två timmar efter jag vaknat och det var riktigt skönt. Dock lite jobbigt för jag måste jämt tävla med mig själv och med runkeeper haha så jag har lite svårt att ligga i ett jämnt tempo. När jag kom hem gjorde jag en proteinsmoothie med havremjölk, en banan, lite babyspenat, en tsk spirulina, en stor matsked hampaprotein och lite frysta blåbär. 


Kommentera inlägget här: