Organic & vegan

Hälsa, träning, veganska recept, yoga, löpning, ekologisk livsstil.

To live healthy and organic

Kategori: Allmänt

 
 
Hej!
Mitt första inlägg i denna blogg som jag skapar för att inspirera mig själv och andra till att leva en hälsosam livsstil innehållandes raw ekologisk vegan mat, fitness, löpning, yoga. Jag kommer komma med tips på ekologisk produkter jag gillar, recept på raw vegan mat, fitness inspiration och så vidare.
 
Jag själv har ändrat mitt levnadssätt markant sedan två år tillbaka. För två år sedan tänkte jag inte så mycket på vad jag åt, jag åt toast, jag drack coca-cola, jag åt pizza och pasta och bullar och tårta. Min väg till ett hälsosammare liv har kommit lite i taget, steg för steg utan att jag direkt tänkt på det. Jag har utbildat mig genom andra bloggare och böcker, börjat träna och i det stadiet också börjar tänka mer på vad jag äter. Jag har varit vegetarian i 13 år, sedan jag var 17 år. I år fyllde jag 30 och jag har aldrig varit i bättre form eller mer hälsosam. Jag har som mål att bli raw vegan då jag tror helt fullt på att man kan äta sig fri från sjukdomar på det sättet, och jag vill att det ska synas utifrån hur frisk jag är, för det gör det om man äter ren mat! Det här är min resa mot ett hälsosammare och starkare liv. J
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: