Organic & vegan

Hälsa, träning, veganska recept, yoga, löpning, ekologisk livsstil.

Raw til 4 och Nike fit!

Kategori: fitness, mat, träning

Jag har börjar äta Rawtil4 och gjort det i två hela dagar nu (hähä). Det går ut på att man äter rawfood till frukost och lunch och till middag kan man äta lagad mat. Jag tror på det konceptet och ska bli jättekul att se vad jag får för resultat. Igår åt jag en halv vattenmelon till frukost och till lunch en fet grönsallad med ruccola, ekologiska babytomater, lite gurka, sesamfrön och lite ekologiska oliver, smaksatt med citronsaft och lite örtsalt. Åt faktiskt raw hela dagen igår då jag jobbade så sent och mixade en smoothie med två frysta bananer, två färska bananer, 4 färska dadlar, lite proteinpulver, limejuice och vatten till middag. Väldans gott! I morse åt jag samma sak som gårdagens middag till frukost, grönsallad med babyspenat och massor med vattenmelon till lunch, tränade Nike training club hiit i 45 min och det blev lagad mat till middag. Ekologiskt vitt ris och sojakorvstroganoff på havregrädde. Underbart gott det var så länge sedan!
 
Kommentera inlägget här: