Organic & vegan

Hälsa, träning, veganska recept, yoga, löpning, ekologisk livsstil.

I'm back

Kategori: Allmänt

Åh sorry, jag tappade bort mig själv lite. Jag flyttade hem till fjällen innan jul, och sen dess har jag bakat & lagat massor med goda, nyttiga julrecept och inte delat med mig av ett enda. Okej nya tag. Det är 2015. Vad har ni för mål för året? Jag kör inte på nyårslöften utan på mål. Mina mål för året är:
 
- Lära mig att göra "pistol squats".
- Lära mig att stå på händer utan vägg.
- Dricka en grön jucie eller grön smoothie varje dag (med grönsaker i)
- Äta helt veganskt (har fortfarande hållt på med övergång från mina 14 år som vegetarian men känner att jag mår bättre som helvegan)
 
Här är lite bilder från de senaste veckorna och från och med nu ska jag uppdatera med fina inlägg dagligen.
 




 
 
 
Kommentera inlägget här: