Organic & vegan

Hälsa, träning, veganska recept, yoga, löpning, ekologisk livsstil.

Hälsoboost mot förkylning

Kategori: ekologiskt, hälsa, mat

Jag kände mig snuvig i morse?! Blev förvånad då jag har blivit väldigt självsäker på mitt immunförsvar då jag sedan två år tillbaka nästan aldrig blir sjuk längre. Innan dess var jag sjuk jämt, kunde inte träna för jag var jämt förkyld och det blev en ond cirkel, mina vänner håller med om att jag jämt var förkyld och nu nästan aldrig är det. Hursomhelst idag kändes det alltså som om en förkylning var på g, jag har därför hälsoboostat. Har druckit tre stora smoothies under dagen med alla nyttigheter jag äger som: ingefära, citron, blåbär, hallon, banan, acaipulver, hampaprotein, spirulina, superfruits superbooster, ja det var nog det 😊 och ätit extra mycket frukt och grönt. Tränade ett för mig ganska lugnt pass på gymmet men blev ändå 1,h timme långt. Jag älskar verkligen gymmet, min totala avkoppling och tid för mig själv. Körde ben med fokus på baksida lår samt abs.

Kommentera inlägget här: